kasowanie katalogów

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Jan 2012 - 13:35:14 MET

Witam

Co jakiś czas zdarza się, że po aktualizacji jakiegoś microsoftowego
programu zostaje "śmieciowy katalog" o nazwie np.:
1fc6a4ac48a98be19184e6c2fbd23de4 i nie można go usunąć. Dałem "pełna
kontrola" dla "użytkownicy" i "użytkownicy uwierzytelnieni" bo oni mieli
nie pełne prawa. Przy zmianie tych uprawnień pojawiały się błędy, ale po
nich użytkownicy mieli już rzekomo pełne prawa. Tym nie mniej katalogu
skasować się nie da i ciągle wypisuje komunikat: "Uzyskaj uprawnienia od
System w celu wprowadzenia zmian w tym folderze". No ale ja nie mam
użytkownika system wiec się nie mogę na niego zalogować. Użytkownik
System pojawia się tylko na liście grup i użytkowników gdy kliknę na tym
folderze prawym klawiszem myszy i wejdę we Właściwości->Zabezpieczenia.
Zależy mi na jak najprostszej metodzie usuwania tych "śmieciowych
folderów" tak by na przyszłość robić to "od ręki" i "bez mataczenia".
Tak więc mam 2 pytania:

1. Jak skasować ten śmieciowy folder?
2. Czy jedyny sposób to odpalić Linuxa z płytki i "zrobić co trzeba"?

dzięki i pozdro
Szyk