Re: SSD i k³opoty z wyborem

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu 12 Jan 2012 - 20:18:00 MET

U¿ytkownik Michal Kawecki napisa³:

> Generalnie po³±czenie XP z SSD - bez przeprowadzenia do¶æ upierdliwych
> optymalizacji - prowadzi prost± drog± do problemów, o których wspomnia³
> autor w±tku w swoim pierwszym po¶cie.

Alke mozna to zrobic manualnie.

> Dysk padnie szybko (brak
> optymalizacji zapisów), nie bêdzie pracowa³ z pe³n± wydajno¶ci± (brak
> partition alignment)

Nie jestem jakims tech-guru, uzywam komputerow ale nie lubie grzebac w
nich, ale z tym dzieki pomocy grupy pecet sobie poradzilem i bylo trywialne.

> i bêdzie siê zamula³ przy zapisie (brak TRIM).

Nie zauwazylem zamulania :) Ale moze dlatego, ze jak pol roku
pouzywam... to zauwaze...

> Oczywi¶cie wszystkie te wady mo¿na zminimalizowaæ, jednak wymaga to
> sporo pracy ze strony ¶wiadomego u¿ytkownika. Natomiast zwyk³y ZU za
> rok-dwa napisze, ¿e dyski SSD to padlina.

Pfff, za dwa lata to moze to samo napisac o HDD, a nawet po miesiacu
jaki szajs sprzedaje Samsung/nigdy wiecej Seagata/nie kupie juz
Caviara... ;)