Re: Co zamiast scandisk/chkdsk?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 00:06:27 MET

"L501 aneryS" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:4f039365@news.home.net.pl...
> potrzeby, albo są nieswoiste, nie dające potrzebnej wiedzy... Jak to rozgryźć?
> Pozostaje mi powolny scandisk, który nie wylatuje w trakcie pracy... ale z
> nim, to mi pół roku chyba zajmie...

smiem twierdzic ze takiego softu poprostu nie ma, mozna sprawdzic
jakies wiekowe spinrite, ale jedyne dyski ktore (obilo mi sie to
o uszy, wiec za wiarygodnosc nie recze) umieja jakos tam dzialac
z badsektorami (zamiast sie wieszac z marszu) to dedykowane konstrukcje
(pewnie tylko firmwareowo) do zapisu danych strumienowych - rejestratory itp.