Re: _Nieudana reinstalacja XP.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 31 Dec 2011 - 15:51:16 MET

In news:jdn4f7$nrv$1@inews.gazeta.pl,
*_THX.* <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Próbowałem ponownie zrobić reinstalację.
> Skopiowałem zawartość CD (OEM) na HD.
> Uruchomiłem setupo z HD, wybrałem reperuj istniejący system XP, wpisałem
> klucz z naklejki.
> Po zakończeniu reinstalacji przy ekranie logowania wyskakuje, że:
>
> This copy of Windows must be activated before you can continue. You
> cannot log on until you activate Windows.
/./

Uruchom komputer w trybie awaryjnym kliknij Start -> uruchom i wpisz:
rundll32.exe syssetup.SetupOobeBnk
Kliknij Ok.
Zrestartuj komputer (uruchom w trybie normalnym) zaloguj się i teraz aktywuj
windowsa.
Jesli nie pojawi sie okienko doinstaluj IE8 i zrestartuj komputer, teraz
powinno wszystko przebiegać prawidłowo.

Pierwsza odpowiedź
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-security/this-copy-of-windows-must-be-activated-before-you/387f3367-5fc4-4aa1-937d-6788a626029d

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx