Re: _Nieudana reinstalacja XP.

Autor: _THX. <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Dec 2011 - 16:28:53 MET

Dzięki, właśnie się zacząłem zastanawiać, czy to problem z walidacją czy problem
z IE ?
Umknęła gdzieś rada MS, żeby przed reinstalacją xp sp3 odinstalować IE8 (lub
IE7), bo reinstalka xp "przerabia w dół" IE na ver. 6, tyle że zdaje się nie do
końca.
THX

-----
> Uruchom komputer w trybie awaryjnym kliknij Start -> uruchom i wpisz:
> rundll32.exe syssetup.SetupOobeBnk
> Kliknij Ok.
> Zrestartuj komputer zaloguj się i teraz aktywuj windowsa.
> Jesli nie pojawi sie okienko doinstaluj IE8 i zrestartuj komputer, teraz
powinno wszystko przebiegać prawidłowo.
> Pierwsza odpowiedź
> http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-security/this-copy-
of-windows-must-be-activated-before-you/387f3367-5fc4-4aa1-937d-6788a626029d