Re: _Nieudana reinstalacja XP.

Autor: _THX. <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Dec 2011 - 14:59:03 MET

Próbowałem ponownie zrobić reinstalację.
Skopiowałem zawartość CD (OEM) na HD.
Uruchomiłem setupo z HD, wybrałem reperuj istniejący system XP, wpisałem klucz z
naklejki.
Po zakończeniu reinstalacji przy ekranie logowania wyskakuje, że:

This copy of Windows must be activated before you can continue. You cannot log
on until you activate Windows.

No to klikam, że chcę aktywować, pojawia się czarny ekran z kursorem i tyle,
nic dalej się nie dzieje (nawet nie wiem, co ma się dziać), ctl-alt-del nie
działa, tylko wyłącznik Power po 9 sek. wyłącza sprzęt.

Przy wejściu w tryb awaryjny dodatkowo, że:

Because activation cannot occur in safe mode, please restart your computer in
normal mode to activate Windows.

Q...a mać ALE JAK MAM AKTYWOWAĆ??

Po...ny MS:
Mam oryginalną płytę OEM, oryginalną naklejkę, oryginalny komputer OEM, wpisuję
kody z naklejki i trzeba się jeszcze ddatkowo tyle pie..ć :-((
Godziny za godzinami w plecy.
(przed reinstalacjąklucze były takie, jak podałeś, a po reinstalacji nie mam jak
uruchomić regedit - no chyba że jakoś z trybu poleceń (DOS)?

-----
> Klepnij w trzech króli Ctrl+Alt+Del, uruchom Menedżera zadań i w menu plik
wybierz uruchom - wpisz explorer.exe.