Re: _Nieudana reinstalacja XP.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 19:32:04 MET

In news:jd2cqi$dph$1@inews.gazeta.pl,
*_THX.* <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> typed:
> Po zback-upowaniu dysku chciałem zrobić reinstalację naprawczą
> istniejącego systemu (wirus i jego usuwanie coś nabroiło w niektórych
> sterownikach, tak na próbę z ciekawości czy pomoże).
>
> Pojechałem z płyty CD (oryginalna OEM), wybrałem naprawę istniejącego
> systemu, bla bla, po instalacji pojawia się ekran logowania ze znanymi
> poprzednio kilkoma użytkownikami, klikam w admina, system informuje, że
> należy od nowa aktywować win, no to OK klikam zgode, i pojawia się czarny
> ekran (jak tło pulpitu) z kursorem myszy (nawet działa ;)) i tyle. Żadne
> [...]

Klepnij w trzech króli Ctrl+Alt+Del, uruchom Menedżera zadań i w menu plik
wybierz uruchom - wpisz explorer.exe.
Win+R, uruchom Regedit.exe i popraw zapisy w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell=Explorer.exe
Userinit= X:\WINDOWS\system32\userinit.exe,
gdzie X- to literka partycji
Lub
Pobierz program AntiWPA.
 Wchodzisz w tryb awaryjny tylko z wierszem poleceń.
Wpisujesz explorer.exe.
Instalujesz powyższy program.
I możesz już zalogować się do systemu.
Albo http://support.microsoft.com/kb/312295/pl

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx