Re: Windows 7 - problem z paskiem zadań

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 29 Dec 2011 - 02:34:47 MET

Użytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości
news:x7mppx93pylm.1um692hvbiyee.dlg@40tude.net...
> Pracuję na komputerze 2-monitorowym. Od czasu gdy utworzyłem na nim
> drugie
> konto użytkownika zdarza się, że pasek zadań ni z gruszki ni z
> pietruszki
> zmienia monitor, na który jest wyświetlany. Drugi użytkownik komputera
> ma
(...)

Bardzo możliwe, że w trakcie pracy nawet mimowolnie łapiesz ten pasek i
przeciągasz go na drugi ekran. Właśnie sprawdziłem, przytrzymany
lewoklik na pasku i wio na drugi ekran, przeskoczy żwawiej niż
najskoczniejsza żaba.
Możliwe, że drugi użytkownik ma nieco inne zwyczaje, inaczej operuje
rękami - i unika tego problemu.
Mnie zdarzało się np. nagłe wyskoczenie Eksploratora Windows, czy
"Pulpitu", przy gołej pracy z Total Commander-em. Proste - ekplorator
wyskakuje, gdy wpisze się jeden backslash (otwiera aktualny napęd,
zawsze w katalogu głównym), a pulpit wpisuje się do panelu po wpisaniu
dwóch znaków backslash. Taki arcybanał, ale zanim doszedłem do tego,
zanim przyuważyłem co i kiedy się dzieje, ponad rok minęło. Dopiero
powolutku zacząłem powiązywać tiki palcami (np. nagłe omsknięcie się
palca na inny klawisz) z następującymi po nich wydarzeniami.
Sprawdź, czy podobne "zjawisko" nie zachodzi u Ciebie - może po
wprowadzonych ostatnio zmianach inaczej wyglÄ…da pulpit, inaczej system
się zachowuje, no, cokolwiek, inaczej leży (choćby o milimetr nawet)
klawiatura, na której piszesz, inaczej przy niej siedzisz, itd... I już
może się dziać... Mysza w innej ręce (ja używam lewej, choć jestem
praworęczny - do tego stopnia, że jak gdzieś jest po prawej, to
przekładam na lewo), inne opory toczenia, upadła może i inaczej
przyciski reagują, itd... czasem malutki niuans może sobie z Ciebie
drwić, a ty się wkurzasz, bo nie wiesz, co się dzieje... Taka odmiana,
luźna wersja, "efektu skrzynkowego" - znają go elektronicy :)

--
(sig w remoncie)