Windows 7 - problem z paskiem zadań

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon 26 Dec 2011 - 16:26:20 MET

Pracuję na komputerze 2-monitorowym. Od czasu gdy utworzyłem na nim drugie
konto użytkownika zdarza się, że pasek zadań ni z gruszki ni z pietruszki
zmienia monitor, na który jest wyświetlany. Drugi użytkownik komputera ma
pasek zadań na tym samym monitorze co i ja - o ile ma to znaczenie. Nie
potrafię wyczuć momentu w jakim się to dzieje. Raz zdarzyło mi się gdy
przełączyłem na chwilę użytkownika a potem wylogowałem się z jego konta i
powróciłem na moje - wciąż zalogowane. Wszystkie widgety są na swoim
miejscu - tylko pasek nie zawsze.

Czy da się zmusić pasek do wyświetlania zawsze w tym samym miejscu?