_Nieudana reinstalacja XP.

Autor: _THX. <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 18:12:50 MET

Po zback-upowaniu dysku chcia³em zrobiæ reinstalacjê naprawcz± istniej±cego
systemu (wirus i jego usuwanie co¶ nabroi³o w niektórych sterownikach, tak na
próbê z ciekawo¶ci czy pomo¿e).

Pojecha³em z p³yty CD (oryginalna OEM), wybra³em naprawê istniej±cego
systemu, bla bla, po instalacji pojawia siê ekran logowania ze znanymi
poprzednio kilkoma u¿ytkownikami, klikam w admina, system informuje, ¿e
nale¿y od nowa aktywowaæ win, no to OK klikam zgode, i pojawia siê czarny
ekran (jak t³o pulpitu) z kursorem myszy (nawet dzia³a ;)) i tyle. ¯adne
ikony czy cokolwiek innego nie wyskakuje, ale za to dysk widaæ po diodzie ¿e
miele i miele, nawet na ca³± noc zostawiony.

No to zrobi³em drugi raz to samo i koñcówka identyczna.

No to jak mam aktywowaæ ten swój oryginalny OEM, skoro czarno¶æ widzê
czarno¶æ jedynie???
THX
PS. Nie chodzi mi o pomys³ format c: i jazda, tylko jak i dlaczego naprawiæ
nieco kulej±cy system? Format to i tak zrobiê jak znajdê odpowied¼ na
powy¿sze.

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/