Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 18:15:03 MET

W dniu 2011-12-23 12:40, Marek pisze:

> Ok, tylko wtedy wyłączasz to urządzenie ale nie na tym porcie co trzeba.
> Owszem - wtedy zmusisz je do instalacji powtórnej lecz tylko wyłącznie w
> obrębie, na którym jest obecnie podpięte i na którym działa prawidłowo.
> Więc procedura jest nie do wykorzystania. Nie sądzisz?

Nie, nie sÄ…dzÄ™. Potestuj na swoim komputerze. Ja siÄ™ o nic nie pytam,
tylko sama zarządzam swoim komputerem. Po co gdybać?

> A co ma RAID do USB?

Może ten raid z czymś pomyliłam, ale jak sobie wyobrażasz wszelkie
gniazdka - w tym USB , czytniki kart pamięci itd, które są na płycie
głównej? Do płyty głównej na pierwszym miejscu trzeba zainstalować
odpowiednie sterowniki. To nie raid? Może jednak nie raid, ale chipset.
Eot.

animka

--
Wesołych Świąt