Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 12:40:06 MET

Dnia Fri, 23 Dec 2011 00:30:01 +0100, Animka napisał(a):

> Prawy klawisz myszy: Właściwosci. Tam jest odinstaluj i Wyłącz.
> W Urzadzeniach i Drukarkach z Menu Start
> http://www.voila.pl/448/cbos3/index.php?get=1&f=1
> Przedstawiam Ci na podstawie mojego odbiornika myszy, bo klawiatury
> bezprzewodowej nie mam.

Ok, tylko wtedy wyłączasz to urządzenie ale nie na tym porcie co trzeba.
Owszem - wtedy zmusisz je do instalacji powtórnej lecz tylko wyłącznie w
obrębie, na którym jest obecnie podpięte i na którym działa prawidłowo.
Więc procedura jest nie do wykorzystania. Nie sądzisz?

> Czyli musisz zainstalować raid do płyty głównej jak masz nową, a jeszcze
> tego nie instalowaleÅ›.

A co ma RAID do USB?

> Była chyba poprawka do Windows 7 jeśli chodzi o USB3, sprawdź w Windows
> Update.

Być może. Nawet sam wspomniałem o tym przecież w naszej rozmowie :-) Nie
jest zresztÄ… w tej chwili istotne.