Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 00:30:01 MET

W dniu 2011-12-22 22:22, Marek pisze:

> [...]
> na nim kliknąć aby go odinstalować. Parę razy ja i koledzy próbowaliśmy Ci
> to wytłumaczyć. Może jednak rozumiesz to ale nie powiedziałaś krok po kroku
> co należy zrobić.
>
> Może rozpiszę to a Ty uzupełnij:
> 1.Mamy podłączoną klawiaturę do naszego portu. W managerze mamy żółty "?".
> Klawiatura nie działa.
> 2. Przełączamy klawiaturę do innego portu - znika żółty "?" i klawiatura
> zaczyna działać.

> 3. Klikamy gdzie aby odinstalować sterownik urządzenia na porcie, na którym

Prawy klawisz myszy: Właściwosci. Tam jest odinstaluj i Wyłącz.
W Urzadzeniach i Drukarkach z Menu Start
http://www.voila.pl/448/cbos3/index.php?get=1&f=1
Przedstawiam Ci na podstawie mojego odbiornika myszy, bo klawiatury
bezprzewodowej nie mam.

> Nie, nie zacznie siÄ™. Port (kontroler) wtedy zachowuje siÄ™ jakby go nie
> było (nieznany komponent płyty głównej). Aby było mozliwe wykrycie
> urządzenia na danym porcie, to musi być on sam być widziany w systemie jako
> działający.
>
> Tak jak z kartą dźwiękową: jeśli jest ona nierozpoznana - nie usłyszysz
> żadnych dźwięków choćbyś 100 razy podłączała i odłączała głośnik.

U siebie musiałam zainstalować Realtek HD oraz Win7codeks i gra jak trzeba.

> Tylko gdyu kontroler jest widziany przez system. U mnie tak nie ma. Jeśli
> nie zainstaluję driverów to mam żółte znaki zapytania w managerze urządzeń.

Czyli musisz zainstalować raid do płyty głównej jak masz nową, a jeszcze
tego nie instalowaleÅ›.

> Kontroler nigdy nie był zepsuty, zawsze działał poprawnie. To zepsuło się
> instalowanie jednego z urządzeń przypadkiem (niedokładnie je włożyłem).

Jak odinstalujesz ten kontroler (ten konkretny do USB) to potem juz z
tym podłączonym urządzeniem-odbiornikiem powinno sie udać. Nie jest tak
łatwo zepsuć.
Mnie wpadła malutka karta pamięci od telefonu do czytnika w komputerze i
teraz nie mogę z tego czytnika korzystać. Kupiłam sobie na Allegro taki
fajny czytnik na USB do paru rodzaju kart i nawet mniej sie męczę. Za
złotówkę. Taki jak ten:
http://allegro.pl/czytnik-kart-pamieci-tf-micro-sd-sdhc-m2-microsd-i1998247475.html

> Po wdcześniejszym usunięciu zepsutego drivera tego urządzenia (a nie
> drivera kontrolera) to się stało.

Była chyba poprawka do Windows 7 jeśli chodzi o USB3, sprawdź w Windows
Update.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w