Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 21:26:16 MET

W dniu 2011-12-22 20:35, Marek pisze:

> [...]
> system na oddzielnym dysku zarezerwowanym do takich zabaw. Aby się upewnić:
> czy mam odinstalować wszystkie urządzenia, które poniżej są widoczne?
>
> http://img43.imageshack.us/img43/8561/testyrb.jpg
>
> Jeśli któreś konkretne Twoim zdaniem, to wskaż mi je. Osobiście uważam, że
> jeśli usunę oprogramowanie danego kontrlera z komputera to ono samo się tam
> nie pojawi bo niby skąd? Bez CD ze sterownikami do płyty głównej pewnie nic
> się nie da zrobić a i z nim pewnie też nie, bo przestaną działać mysz i
> klawiatura. Bez klawiatury niczego nie da się instalować.

System Win7 ma swoje, być może lepsze sterowniki, więc po ponownym
uruchomieniu komputera zainstaluje.

> Co innego z driverami do konkretnych urządzeń które są podłączone do
> kontrolerów USB. Ale oprogramowanie samego kontrolera odinstalowywać wydaje
> mi siÄ™ szalone.

To Ty instalowales jakieÅ› oprogramowanie do kontrolera? Windows Ci tego
kontrolera nie wykrył?

>Nie wspomnę już, że nie bardzo widzę cel tej czynności
> skoro wszystkie kontrolery bezbłędnie działają. Załóżmy, że komputer to
> przeżyje. Czy usunięcie kontrolera spowosuje, że zostaną usunięte również
> drivery urządzeń, które kiedyś były do niego podłączane? Mi się wydaje, że
> nie. A to właśnie jeden z nich jest walnięty.

To ten walnięty wyłącz i uruchom ponownie komputer. No i zobacz sobie co
się będzie działo.
Jak odinstalujesz to po ponownym uruchomieniu komputera znowu Ci siÄ™
zainstaluje.
Możesz podłączyć do tego odinstalowanego jakieś urzadzenie i po
uruchomieniu komputera zaczniie siÄ™ instalowanie sterownika.

> Już pomijając powyższe (bo chętnie poeksperymentuję): czy nie wydaje Ci
> się, że rozwiązanie zaproponowane przez kolegów jest znacznie lepsze i
> całkowicie bezpieczne dla systemu? Usuwasz tylko ten driver, który
> szwankuje. A już wszczególności nie jest to driver kontrolera lecz
> urządzenia do niego podłączonego.

Ja tam do kontrolerów nie instalowałam żadnych driverów. Windows
zainstalował mi wszystko co trzeba oprócz driverów do karty graficznej.
Jak podłączasz jakieś urządzenie do USB to instalują się sterowniki.
Koledzy na pewno dobrze Ci poradzili skoro już możesz z tym kontrolerem
pracować, tzn działa. Pewnie póżniej Windows zainstalował dobry
sterownik po podłączeniu urządzenia.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w