Microsoft SBS Essntls 2011 udostepnianie plikow...

Autor: Waldemar <no_mail_at_wpppp.pl>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 09:20:35 MET

Witam!

Czy w Microsoft OEM Essntls 2011 uda mi się udostępnić pliki w podobny
sposób jak w W2K3 standard? Wiem, że musi on być kontrolerem domeny ale nie
mam żadnych klientów w systemami umożliwiającymi podłączenie się do niej.
Chce każdemu użytkownikowi utworzyć folder i udostępnić mu go. Ma to działać
tak, że na serwerze zakładam użytkownika i hasło takie jak klient, i po
zalogowaniu klient widzi swój zasób.