Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon 19 Dec 2011 - 21:56:03 MET

Dnia Mon, 19 Dec 2011 14:06:38 +0100, Animka napisał(a):

> Jak coś na USB to Mass Storage Device pokaże wszystko. Ja bym to co
> powoduje konflikt wyłączyła, klawiaturę podłaczyła do drugiego gniazdka
> USB i uruchomiła ponownie komputer.

Może uporządkujmy słownictwo. Urzadzenie nie powoduje konfliktu tylko
driver źle się zainstalował na tym porcie. Kilka razy o tym pisałem. Zdarza
się tak gdy np. w trakcie instalowania odłączymy urządzenie. O tym jest
wÄ…tek.

Nie trzeba wcale uruchamiać komputera pomownie. Po przełaożeniu odbiornika
do innego portu wszystko działa.

> Właściwie to trudno cokolwiek
> doradzić nie mając czegoś przed oczami. Zrób zrzuty ekranu i przedstaw.

Nie wiem co to zmieni ale proszÄ™ bardzo:
http://img43.imageshack.us/img43/8561/testyrb.jpg