Re: Twórcy Windows 8 będą mogli usuwać aplikacje z twojego komputera

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 20:19:24 MET

W dniu 2011-12-14 21:57, ToMasz pisze:
> ale w jakim sensie. korzystasz z niego cały czas. Te listy widzisz
> dzięki owocom pracy Linusa Torvaldsa. Tuner stat masz? Router? mp3
> playera? Odtwarzacz DVD? myślisz że na winXP te urządzenia chodzą?

U mnie wszystko "chodzi" na Win7 Prof.

> Windowsa innego niema i nie będzie Powód - pieniądze.

Przecież za polskiego odpowiednika Windowsa (nie linuxa) też ludziom by
szmal wplywał. Też by się ktoś wzbogacił - jak Gates.

>Polskie
> dystrybucje linuksa są. Jeśli grasz, używasz specjalizowanego
> oprogramowania na windowsa - sory płać Gatesowi. Jak nie - wybór należy
> do Ciebie.

Mnie się ten Linux kojarzy z Dosem. Nie korzystałam i już nie będę z
Linuxa korzystać.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w