Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 21:43:10 MET

Dnia Sat, 17 Dec 2011 14:43:31 +0100, Animka napisał(a):

> Pewnie pokazuje Ci się jako nieznane urządzenie w menadzerze urzadzeń.
> Przypomnę Ci co napisałeś:
>
> (...) Z kolei gdy przepnÄ™ odbiornik do innego portu - znika to
> niezidentyfikowane urządzenie i nie da się go usunąć. (...)

Wyciąłem powyżej fragmenty mojej wypowiedzi a zostawiłem sedno problemu.
Nie doczytałaś tego zdania? W managerze urządzeń NIE MA ŻADNYCH nieznanych
urządzeń gdy przełożę odbiornik do innego portu (bo tylko wtedy zadziała mi
klawiatura) więc nie ma jak usunąć tego wadliwego, które ujawnia się tylko
gdy odbiornik jest w określonym porcie USB (ale wtedy klawiatura nie działa
i nic zrobić nie można). Koledzy pokazali mi jak zmusić managera do
ujawnienia tych właśnie urządzeń. Czy coś tu jest niejasne dla Ciebie?