Re: Twórcy Windows 8 będą mogli usuwać aplikacje z twojego komputera

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 21:57:22 MET

W dniu 12.12.2011 21:27, Animka pisze:

> Mamu tylko dobrych informatyków w Polsce, zdobywają pierwsze nagrody
> zagranicÄ…,
Tak
> dlaczego ktoÅ› nie stworzy naszego polskiego windowsa
> (oczywiście pod inną nazwą), tylko jakiś redmont rządzi.
bo taki programista, musi poświęcić dużo czasu aby napisać dobry
program. Potem go trzeba sprzedać. albo 40mln polakom, albo paru
miliardom ludzi na świecie. Jak Ty byś napisała program to wolała byś go
zaproponować... Polsce czy światu? Biznes jest biznes!
Windows to na wskroś zamknięty system, obłożony patentami. istnieją
próby stworzenia zamniennika, tylko to chyba już za późno. Dlaczego? bo
rośnie pokolenie ludzi którzy będą pracowali "na internecie" a ich
komputer będzie tylko terminalem, z dowolnym systemem, praktycznie bez
dodatkowych programów.
> Nadmieniam, że
> linuksa nie tolerujÄ™,
ale w jakim sensie. korzystasz z niego cały czas. Te listy widzisz
dzięki owocom pracy Linusa Torvaldsa. Tuner stat masz? Router? mp3
playera? Odtwarzacz DVD? myślisz że na winXP te urządzenia chodzą?
> mam na myśli inny dobry, polski system.
Windowsa innego niema i nie będzie Powód - pieniądze. Polskie
dystrybucje linuksa są. Jeśli grasz, używasz specjalizowanego
oprogramowania na windowsa - sory płać Gatesowi. Jak nie - wybór należy
do Ciebie.

ToMasz