Re: Twórcy Windows 8 będą mogli usuwać aplikacje z twojego komputera

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 21:27:25 MET

W dniu 2011-12-12 18:25, ToMasz pisze:

> Napewno znajdą. Na szczęście mamy wolność i windowsa nie trzeba instalować.

Mamu tylko dobrych informatyków w Polsce, zdobywają pierwsze nagrody
zagranicÄ…, dlaczego ktoÅ› nie stworzy naszego polskiego windowsa
(oczywiście pod inną nazwą), tylko jakiś redmont rządzi. Nadmieniam, że
linuksa nie toleruję, mam na myśli inny dobry, polski system.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w