Re: Ciekawostka z systemem XP OEM

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 10:18:01 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"

>A jakich jak nie nowych? Tak samo nie wolno ci sprzedawać swoich kopii
>Windowsa jak swoich kserokopii książek cudzego autorstwa.

Mieszasz. W przypadku książek są trochę inne prawa.
BTW, jestem praktycznie pewien, że gdybyś chciał kupić książkę,
następnie sprzedać z niej ksero, a sam oryginał zniszczyć (w sposób nie
budzący wątpliwości), nikt by się do tego nie przyczepił, bo cel (czyli
zapobieżenie powielaniu) prawa został osiągnięty.

>Znaczy na przykład książkę lub płytę z autografem? Super. I wolno mi z nią
>robić tylko tyle na ile zezwala ustawa lub uzyskana od ciebie licencja.
>Chyba że przekażesz mi prawa autorskie.
>Ustawa nie zezwala na samozwańcze kopiowanie i sprzedawanie jakichkolwiek
>dzieł chronionych prawem autorskim, oszołomie.
>Egzemplarz dzieła nie musi być spersonalizowany, by być chroniony prawem
>autorskim. Nie opowiadaj bzdur z dupy wyssanych.

Chciałem ci pokazać na przykładzie personalizacji żebyś był w stanie
rozróżniać pojedyncze egzemplarze. Ale jak nie chcesz i uciekasz w
inwektywy, to twoja sprawa. Miłego życia.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |