Re: Ciekawostka z systemem XP OEM

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 13 Dec 2011 - 09:11:43 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>Backup nie służy do sprzedaży.

Nie. Do sprzedaży służy np. allegro.

>"jeżeli jest to niezbędne do korzystania z programu komputerowego"
>
>I tyle. Nie uprawnia cię to do wprowadzania do obrotu nowych egzemplarzy.

No właśnie nie "nowych". Jesteś zbyt przywiązany do fizyczności.

>Bynajmniej, nie liczył się z tym wcale. Ustawodawcę gówno to obchodzi, że
>zgubiłeś książkę, płytę lub kasetę. Twoja strata, trzeba było nie gubić.

Oczywiście. Backup jest dozwolony dla zabawy. Robi się coraz fajniej.

>Co ty za głupoty opowiadasz?

Widzę, że twój mały rozumek tego nie ogarnia, więc wytłumaczę
łopatologicznie. Załózmy, że dostajesz ode mnie spersonalizowany
egzemplarz dzieła. Obojętne w tym momencie czy będzie to PNG z
watermarkiem, czy program z zaszytą wewnątrz informacją o użytkowniku.
Egzemplarzem w tym momencie jest ten właśnie plik, niezależnie od tego
na jakim nośniku jest zapisany.

>Wydawca wprowadza do obrotu konkretny
>egzemplarz i tym egzemplarzem wolno ci wtórnie handlować a nie żadnym innym.
>Tu nie jest potrzebny żaden sąd, już twój adwokat ci powie żeś winny
>piractwa.

Harrrrrrrrr!
Zostałem Somalijczykiem na Zalewie Zegrzyńskim.

>Jasne, krętaczu. A na bazarze policja konfiskuje "backupy" a nie pirackie
>kopie.

Widzę, że jednak istota "rozpowszechniania" jest dla ciebie zbyt trudna do
ogarnięcia. No trudno.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |