Re: Ciekawostka z systemem XP OEM

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 14:56:54 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>Wyczerpanie praw dotyczy obrotu oryginalnym egzemplarzami - to znaczy
>egzemplarzami wprowadzonymi do obrotu przez w³a¶ciciela praw autorskich lub
>inn± osobê uprawnion±. Ty osob± do tego uprawnion± nie jeste¶. Nie wolno ci
>wprowadzaæ do obrotu wykonanych przez ciebie egzemplarzy bez zezwolenia.

Teoretycznie, mia³by¶ racjê. Gdyby nie to jak± funkcjê pe³ni backup.
Sporz±dzenie kopii zapasowej jest eplicite dozwolone przez prawo, co
oznacza, ¿e ustawodawca liczy³ siê z mo¿liwo¶ci± utraty oryginalnego
no¶nika. Zwróæ równie¿ uwagê, ¿e niekoniecznie no¶nik musi byæ to¿samy
z egzemplarzem.
Jak ju¿ pisa³em - to nie jest takie oczywiste. Podejrzewam, ¿e
rozstrzygniêcie takiej sprawy by³oby ró¿ne w zale¿no¶ci od tego na
jakiego sêdziego by¶my trafili i jak dobrych prawników mia³yby strony.
Ale nie jest to IMHO kwestia oczywista.

>To nie jest cudne, ¿e namawiasz ludzi do pospolitego przestêpstwa.

Och, oczywi¶cie. I jeszcze jestem morderc± i pedofilem. A, i nie
zapomnij o zbrodniach wojennych na Ba³kanach.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |