Re: Ciekawostka z systemem XP OEM

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 14:40:14 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>
> No to mnie oświeć czym według ciebie jest wyczerpanie praw w tym
> kontekście, o krynico wiedzy wszelakiej.

Wyczerpanie praw dotyczy obrotu oryginalnym egzemplarzami - to znaczy
egzemplarzami wprowadzonymi do obrotu przez właściciela praw autorskich lub
inną osobę uprawnioną. Ty osobą do tego uprawnioną nie jesteś. Nie wolno ci
wprowadzać do obrotu wykonanych przez ciebie egzemplarzy bez zezwolenia.

> Cudne.

To nie jest cudne, że namawiasz ludzi do pospolitego przestępstwa.