Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 00:42:12 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> podmienic, ale gdy juz mam zainstalowana ver 4.4. Fakt, to działa.
> A co jesli ODinstaluje 4.4? Albo: nowy system. Jak wowczas zainstalowac
> te pliki z zipa 4.5 np. w katalogu POWERTOOL na partycji D:\? Jak
> wowczas utworzy sie konfiguracyjny *.ini na partycji C:\?
> A moze po prostu pliki z zipa 4.5 wrzucic do katalogu POWERTOOL na
> partycji D:\, odpalic OE_PowerTool.exe i wowczas utworzy sie *.ini na
> partycji C:\? A potem podmienic na stary *.ini, z gotowa konfiguracją?

OEPT wymaga obecności plików msvbvm60.dll oraz mswinsck.ocx. Oba są
bibliotekami Microsoftu i mogły już być w systemie, zainstalowane przez inne
programy (w sumie to nie wiem, czemu nie ma ich w Windows w standardzie).
Jeśli te pliki są, to pliki z ZIPa mogą być gdziekolwiek. Natomiast plik ini
jest w katalogu użytkownika. U mnie, na Windows 7, jest to
C:\Users\Grzegorz\AppData\Roaming\OE PowerTool.

> [...]
> wyprobowac ver 3.5
> Stąd ok (197 MB)?:
> http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=333325fd-ae
> 52-4e35-b531-508d977d32a6
> Ale tez chyba wersja 3.5 jako jedyna ma swoj SP1.
> Czy tutaj (jak rozumiem) jest _tylko_sp1_ (231 MB) , a nie cala wersja
> 3.5 wraz z sp1?:
> http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=ab99342f-5d
> 1a-413d-8319-81da479ab0d7
> Jesli mam racje - to czy jest gdzies w jednej paczce instalacyjnej

Nie mam pojęcia, Microsoftu się pytaj :) Ja tylko wiem, że do działania
SSLHelper.exe wymagany jest Framework 2.0, którego instalka ma 20 MB.
Andrzej chciał, żeby działało na Windows 2000 i Framework 2.0 to spełnia :)
Natomiast Windows Update i tak potem sugeruje aktualizację do 3.5.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/