Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 01:17:32 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jbjkrv$36i$1@news.icpnet.pl
> OEPT wymaga obecności plików msvbvm60.dll oraz mswinsck.ocx. Oba są
> bibliotekami Microsoftu i mogły już być w systemie, zainstalowane przez
> inne programy (w sumie to nie wiem, czemu nie ma ich w Windows w
> standardzie). Jeśli te pliki są, to pliki z ZIPa mogą być gdziekolwiek.

czyli żeby na 100% power tool odpalil sie, to - jesli nie ma ich jakims
cudem na przyklad w nowym systemie - mozna (dla kompletnosci, archiwizacji
paczki) do zipa wklepac te dwa pliki, a potem, gdy bedzie trzeba, skopiowac
te dwa pliki np. do system32, a power toola,czyli reszte plikow z zipa,
odpalac z miejsca, z ktorego chcemy, yes?

> Natomiast plik ini jest w katalogu użytkownika. U mnie, na Windows 7,
> jest to C:\Users\Grzegorz\AppData\Roaming\OE PowerTool.

ja nie o tym. Wiem, gdzie jest ten plik przy standardowej instalacji, w
xp -> C:\Documents and Settings\Administrator\Dane aplikacji\OE
PowerTool\OE_PowerTool.ini.
Pytam sie o to, jak i gdzie ten plik ini utworzy sie, gdy instalacji w
zasadzie nie bedzie, bo instalacja bedzie niejako "portable", czyli gdzies
polozony katalog zipowy z wersja 4.5 i tylko odpalenie w nim pliku
OE_PowerTool.exe. Tez plik ini utworzy sie tutaj C:\Documents and
Settings\Administrator\Dane aplikacji\OE PowerTool ?

> Nie mam pojęcia, Microsoftu się pytaj :) Ja tylko wiem, że do działania
> SSLHelper.exe wymagany jest Framework 2.0, którego instalka ma 20 MB.
> Andrzej chciał, żeby działało na Windows 2000 i Framework 2.0 to spełnia
> :) Natomiast Windows Update i tak potem sugeruje aktualizację do 3.5.

jesli juz dotnet, to wole od razu miec/wyprobowac "wspolczesną" paczke
3.5_sp1, a nie 2.0,a potem i tak kiedys/zaraz zawola o 3.0,albo 3.5...
dlatego pytam o jedna paczke 3.5_sp1.