Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 06 Dec 2011 - 00:25:27 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jbinfs$a1q$1@news.icpnet.pl
[............]
> Można spokojnie podmieniać pliki.

podmienic, ale gdy juz mam zainstalowana ver 4.4. Fakt, to działa.
A co jesli ODinstaluje 4.4? Albo: nowy system. Jak wowczas zainstalowac te
pliki z zipa 4.5 np. w katalogu POWERTOOL na partycji D:\? Jak wowczas
utworzy sie konfiguracyjny *.ini na partycji C:\?
A moze po prostu pliki z zipa 4.5 wrzucic do katalogu POWERTOOL na partycji
D:\, odpalic OE_PowerTool.exe i wowczas utworzy sie *.ini na partycji C:\? A
potem podmienic na stary *.ini, z gotowa konfiguracją?

> A jakie może być zaufane miejsce oprócz microsoft.com?
> Chyba tak.

Tak kombinuje wg tej zaleznosci pomiedzy dotnetami, że zdecyduje sie
wyprobowac ver 3.5
Stąd ok (197 MB)?:

http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6

Ale tez chyba wersja 3.5 jako jedyna ma swoj SP1.
Czy tutaj (jak rozumiem) jest _tylko_sp1_ (231 MB) , a nie cala wersja 3.5
wraz z sp1?:

http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=ab99342f-5d1a-413d-8319-81da479ab0d7

Jesli mam racje - to czy jest gdzies w jednej paczce instalacyjnej
dotnet3.5_SP1?

caly czas dla windows xp prof.