Re: czy czyszczenie rejestru przyśpiesza windows ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 16:20:49 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> 1.
> czy _kazdy_ dotnet, chodzi mi o wersje, jest potem prosty do
> DEinstalacji? jak zwykla aplikacja?

Nie wiem, nigdy nie interesowałem się potrzebą deinstalacji .NET.

> 2.
> ktory dotnet _musi_ byc dla tej wersji oe power tool?

2.0 lub nowszy

> 3.
> jak - po instalacji wlasciwego dotneta i majac wersje dotychczasowa 4.4
> power tool - zainstalowac/zaimplementowac te pliki z zip nowego powera
> 4.5? bo zakladam, że powinna byc dla higieny DEinstalacja 4.4, ale co
> dalej z plikami 4.5, skoro zero instalatora tej wersji? bo to chyba nie
> jest portable, bo gdzież dla niego utworzy sie *.ini (ktory chcialbym,
> nie ukrywam, wziac z wersji 4.4)?

Można spokojnie podmieniać pliki.

> 4.
> I wazne, natury ogolnej, i prosba do Ciebie o podpowiedz: mam taki stary
> post z grupy, moze tej, moze innej, o wersjach dotneta:
> Potwierdzasz powyzsze?

Chyba tak mniej więcej jest.

> potrzeba - tak naprawde - wpakowac w system dwa dotnety, 4.0 i 3.5?

Nie wiem, OEPT zadowala się 2.0.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb822049.aspx

> Jesli tak: z jakiego zaufanego miejsca to wziac?

A jakie może być zaufane miejsce oprócz microsoft.com?

> I co - najpierw 3.5, a dopiero potem 4.0?

Chyba tak.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/