Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 13:35:44 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jbiehh.854.1@pb2004.pl...

A ja zaś twierdzę, że backup z dowolnie dużej partycji nie musi być dowolnie
duży, jeśli tylko właściwie zorganizuje się dane i właściwie tenże backup
wykona.

> Dobrze się czujesz? To nie ty podawałeś jako jeden z powodów robienia
> obrazów systemowej partycji możliwość odtworzenia w przypadku malware?

Ja kojarzę, że tak... Tylko, czyż nie tak jest, że średnio inteligentniejszy
robal poleci "pa wsiech", czyli katalogach, partycjach...?

> :-) A więc EOD Panie ekspercie, mistrzu logiki, nie newbie i nie palancie.

Wiesz, Piotrze, pachnie mi to typowym kursem gazetkowym ze szkółki
niedzielnej, gdzie na przedostatniej stronie było "o kąpóteże", pani coś tam
dzieciom pytlowała, a dla niej samej to czarna magia, to i wszystko, co w
gazetkach było, to było pisane przez niewiele lepszych na zasadzie "uczył
Marcin Marcina...", a ktoś inny to podchwycił, utrwalił i grono "wiernych"
powtarza to wokół, a jakość informacji... cóż, objaśniać nie muszę, jest
widoczna...
Dla mnie ta(ka) postawa nie jest nowością, przykład grania z innymi,
manipulacji nimi, a jak siÄ™ nie dajÄ…, bo przejrzÄ… temat - to inwektywy i
brnięcie w kozi róg, o którym nawet się nie wie, aż się w nim znajdzie i nie
ma odwrotu. Obserwuję to niemal codziennie w rozmaitych postaciach, za mało
czasu i miejsca na opisanie.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)