Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 22:08:36 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" napisał:

> Wybacz ale standardowo zainstalowany XP ze wszystkimi poprawkami tak jak
> pisałem to 3-4GiB. W prosty sposób nie zmniejszysz go do tych 1,25GiB.

mimo wszystko nie 100 GB. Ja mam tyle ile podałem bez żadnych zabiegów.

> BTW pisze się żołnierz.

Zgadza się. Odkąd zacząłem używać inrernetu popełniam ciraz więcej takich
błędów. Z kim przestajesz takim się stajesz.

> Poczytaj o malware infekujÄ…cym mbr (np. tdss) albo bios.

MBR to system operacyjny? Ja cały czas o partycji systemowej. Nie szukaj
pobocznych argumentów, bo to bez sensu.

Remek