Re: jak usun±æ komunikat

Autor: Bula <bulax5_at_spamikpoczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 21:54:30 MET

Witam,

> A odmontowujesz "bezpiecznie" pen-drive przed wyci±gniêciem
> z gniazda USB? Czy tak po prostu go wyci±gasz?

Prosze nie odpowiadac jak polityk :)

Ja sobie wyciagam, poniewaz pendrvie uznaje za dyskietke, nie trzymam
tam waznych danych, po prostu czasami nie moge bezposrednio skopiowac
pliku na inny system. Nie boje sie uszkodzenia danych etc. Wobec
powyzszego czy mozna ten komunikat wylaczyc w systemie, wpis w rejestrze
etc.
Z wyciaganiem problem powstaje jedynie kiedy dane kopiowane sa z Win do
Linux, wtedy zalecane jest "odmontowanie". Pomiedzy systemami Windows
nie spotkalem sie jeszcze z tym problem.

--
Pozdrawiam
Bula