Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Dec 2011 - 15:57:40 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" napisał:

> Tylko potwierdzasz moje słowa. Nie używasz normalnie komputera a i tak
> walczysz o miejsce. Mam referencyjnÄ… maszynÄ™ wirtualnÄ… z zainstalowanym
> tylko XP + SP2 + SP3 + aktualne poprawki więc naprawdę nie wmówisz mi że
> bez walki katalog Windows zajmuje Ci 1,25 GiB.

Co Ty z tą walką? Jesteś żołnieżem i śni Ci sie xiągle jakaś walka?

> W czasie tej operacji. Chyba nie będziesz się upierał teraz że masz
> tylko partycję 10 GiB i za nią wolne miejsce. Skoro nie to trzeba zrobić
> backup danych z partycji, którą zmniejszysz i przesuniesz. Do tego
> dochodzi czas trwania samej operacji. Praktycznie pół dnia zajęte.

Ja się przy niczym nie upieram. Stwierdzam wyłącznie fakty. To Ty wykazujesz
tępy upór i niezrozumienie. Nie mam zamiaru powiększać partycji na działającym
systemie choć jest to możliwe. Chodzi o to, że jeśli z moich doświadczń wynikła
by potrzeba większej partycji to taką bym zrobił przy nowej instalacji. Póki co
nie mam takiej potrzeby. Twoja argumentacja jest typowa dla newbie. To taka
choroba dziecięcego wieku. Klika wszystko co mu wpadnie w ręce. Instaluje masę
śmieci i nic dziwnego, że system puchnie i 100 GB może być mało.

> Wiem o co chodzi i tłumaczę Ci że nie powielam zadań System Restore.
> Wolę robić bardziej konstruktywne rzeczy niż codzienny obraz systemowej
> partycji.

Codzienny backup??? Żałosny jesteś.

> Pisałem że w żaden to sposób nie chroni przed malware. Prawie nigdy nie
> masz 100% pewności kiedy infekcja się zaczęła, a możliwe nawet jest,
> jeśli będziesz miał pecha i trafi się bardziej zaawansowana, że ona może
> przetrwać przywracanie nawet i wolnego od niej obrazu.

Poważnie? Możesz podać przykład? Przestań już bredzić. Popracujesz dłużej na
komputerze to może zrozumiesz pewne rzeczy.

Remek