Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 23:13:50 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" napisał:

> Tak. Choćby poniżej.

> Znaczy nie używasz normalnie komputera albo walczysz. Jakbyś nie
> zaklinał rzeczywistości. Czym niby jest choćby instalacja każdego
> programu nie w domyślnej lokalizacji? Co z plikami hibernacji i stron?
> Co z profilami użytkownika? Pewnie to wszystko poza hiberfil.sys masz w
> jakiś sposób poprzenoszone z partycji systemowej. Wręcz słownikowa
> definicja walki o miejsce.

Bredzisz człowieku. Mój system aktualnie zajmuje 1,25 GB, czyli 12,5% partycji.
Programy zajmujÄ… 460 MB. I z niczym nie walczÄ™ i nigdzie nie przenoszÄ™ bo
miejsca mam dość. Gdyby było go za mało to w czym problem powiększyć patrycję do
potrzebnego rozmiartu?

> Nie wiem. Jak pisałem nie robię backupu całej partycji tylko backup
> przyrostowy potrzebnych mi danych.

I to świadczy o tym, że nie wiesz o co chodzi. Backup danych to inna para
kaloszy. Temat dotyczy systemu. Odtworzenie z kopii w razie awarii, lub innych
powodów trwa kilka minut. Te inne powody to np. malvare. Nie chce mi sie
opisywać moich doświadczeń. Rób jak chcesz. Nie moja broszka i nie mam zamiaru
Cię przekonywać. Widzę, że logiczne myślenie nie jest Twoją najmocniejszą
stroną. Wrzuć w Googla pytanie o statystykę ilościową awarii systemu w stosunku
do danych i może coś zrozumies.

Remek