Re: Byłem niegrzeczny i popsułemsystem... :)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 14:55:41 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Ale czy ka¿demu jest potrzebny "backup dysku systemowego"?

No, wiesz, odtwarzanie trzech aplikacji na krzy¿ jest ju¿ upierdliwe.
A jak masz ich wiêcej?

>Dla mnie najcenniejsze s± *dane*.

Ale¿ wcale tego nie negujê. Tyle, ¿e moimi danymi s± równie¿ np.
ustawienia oprogramowania, które powoduj±, ¿e mi siê wygodnie pracuje w
danym ¶rodowisku. A te, niestety, we windows s± trzymane w tak ró¿ne
sposoby (m.in. w rejestrze), ¿e sama kopia plików po prostu nie
wystarcza.

>niewielka). Je¿eli mój komputer bêdzie wymaga³ pe³nego od-
>tworzenia systemu, to stracê jeden dzieñ, ale zyskam lata
>gromadzenia danych. A ¿e w zasadzie jeszcze nigdy nie mia-
>³em potrzeby odtwarzania systemu i danych,

Mi wystarczy, ¿e niedawno musia³em zrobiæ migracjê XP-siódemka i
musia³em ca³e ¶rodowisko zainstalowaæ i skonfigurowaæ (poza dobrze
napisanymi (przynajmniej pod tym k±tem) programami, jak Firefoksem, czy
Thunderbirdem, w których wystarczy przegraæ kawa³ek %appdata%).

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |