Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 11:05:11 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnjdh72o.6uu.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Niestety, w siódemce (nie wiem jak w Viście - nie miałem w łapach) jest
> beznadziejne narzędzie do backupu. A bez niego ciężko sensownie zrobić
> backup dysku systemowego. Dlatego IMHO dobrą kombinacją jest użycie
> narzędzia systemowego do backupu partycji systemowej, a jakiegoś
> normalnego narzędzia (np. Cobian) do backupu pozostałych plików. W takim
> wypadku faktycznie rozmiar partycji systemowej ma znaczenie.

No, ale tu masz wymuszenie sytuacji potrzebą, koniecznością, a nie to, że
taka moda, że zaraz niewiadomoco się stanie, krowy jajek dawać nie będą, a
kury mleka... Ja pierdzielę modę we wszystkie otwory, tyle powiem.
Popieram porządek w danych, nie popieram "paranoi", akceptuę wszakże
konieczne odstępstwa. Dalsze działania, to już sztuka dla sztuki.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)