Re: Byłem niegrzeczny i popsułem system... :)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 10:37:28 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Nie u¿ywam czego¶ takiego jak "partycja systemowa". Prawie
>zawsze mam jedn± partycjê na jeden dysk, bo dodatkowy po-
>dzia³ nic nie daje, a wprowadza zamieszanie. I nic z³ego
>siê z tego powodu nie dzieje. Nie wprowadzaj zatem zamêtu
>i nie siej fermentu.

Niestety, w siódemce (nie wiem jak w Vi¶cie - nie mia³em w ³apach) jest
beznadziejne narzêdzie do backupu. A bez niego ciê¿ko sensownie zrobiæ
backup dysku systemowego. Dlatego IMHO dobr± kombinacj± jest u¿ycie
narzêdzia systemowego do backupu partycji systemowej, a jakiego¶
normalnego narzêdzia (np. Cobian) do backupu pozosta³ych plików. W takim
wypadku faktycznie rozmiar partycji systemowej ma znaczenie.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |