dwa monitory/dwie karty

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Nov 2011 - 19:51:29 MET

W sumie to nie wiem czy to na pl.comp.pecet czy tu :/

Mam peceta ze zintegrowaną grafiką (na intelu G43) z wyjściem D-SUB,
obecnie nie używane.
Do tego karta graficzna HD4670 do której jest podpięty monitor (też po
D-SUB).
Czy jeśli podepnę drugi montor pod pod zintegrowaną grafikę to będą oba
pracowały czy tylko jeden?
Sytem to Vista x64.
Potrzebuję drugiego monitora bo na jednym podczas niektórych czynności
praca jest uciążliwa a nie mam jak sprawdzić czy taka konfiguracja
zadziała i nie wiem czy jest to zależne od systemu czy też wyłącznie
kwestia sprzętowa.

--
Wojtek