Re: [nieco OT] IRQ Not Less Or Equal.

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 15:44:43 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Araneus
Diadematus raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Potwierdzam.
> Miałem w rękach taki komputer, co się z nim napieprzyłem, to moje. Niestety,
> z pewnych przyczyn nie można go przeinstalować, musiałem więc ręcznie połatać
> co się dało, pozamykać wszelkie możliwe dziury (dlatego też pozostawiłem
> Kerio 2.1.5, który blokuje komunikację ewentualnym resztkom, których nie
> wykrywa AV), wymusiłem przez GPO uruchamianie Zapory, bo coś ją gasiło i
> blokowało opcję włączenia, wywaliłem nawet plik swapa, bo i tam coś się
> [...]

Zazwyczaj nie rozumiem połowy twoich wywodów
(choć staram się uparcie czytać wszystko od dechy do dechy,
a nuż przejdzie i na mmnie trochę mądrości...)
ale czasem zazdroszczę Ci twojej roboty i cierpliwości, zwłaszcza
że moja skończyłaby się pewnie grubo w połowie
takiej grzebaniny[*].

[*] no offence ;)

Pozdruffka

--