Re: IRQ Not Less Or Equal.

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 15:11:19 MET

news:2011112613291400@grush.one.pl...
> Zainfekowanemu oprogramowaniu nigdy nie można wierzyć. Wiele
> wirusów daje się unieszkodliwić tylko częściowo i po "zwy-
> cięstwie" nad nimi po jakimś czasie znów się uaktywniają i
> infekują system. Albo wręcz wywala się ich "widoczną" część
> a ukryty rootkit wciąż działa.

Potwierdzam.
Miałem w rękach taki komputer, co się z nim napieprzyłem, to moje. Niestety,
z pewnych przyczyn nie można go przeinstalować, musiałem więc ręcznie
połatać co się dało, pozamykać wszelkie możliwe dziury (dlatego też
pozostawiłem Kerio 2.1.5, który blokuje komunikację ewentualnym resztkom,
których nie wykrywa AV), wymusiłem przez GPO uruchamianie Zapory, bo coś ją
gasiło i blokowało opcję włączenia, wywaliłem nawet plik swapa, bo i tam coś
się znalazło, na razie spokój. Komunikacja sprawdzona, nic się nie wymyka.
Musi poczekać na lepsze czasy, nie mój komp, więc nie zaorałem go...
Klientka (nie ona doprowadziła do powstania problemu) ma przykazane
obserwować i o wszelkich nietypowych problemach alarmować mnie bezpośrednio.

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)