Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 09:40:53 MET

1634Racine pisze:

> czy Ty czytasz w ogole ten watek zanim napiszesz cokolwiek?
> gdzie JA uzywalem slowa "niestabilny"? zdaje sie, że wrecz omijam ten
> aspekt sprawy.
> czytasz?

Skrót myślowy :-) Podstaw sobie "niezawodność funkcjonalności"
Dla mnie taka zawodność = niestabilny, nieprzewidywalny program.
Pewnie pod względem programistycznym można by się spierać ale dla
Kowalskiego to wsio ryba.
Zresztą dawno już nie widziałem programu wprost niestabilnego. Takiego
co działa, działa i nagle się wywala bez powodu.