Re: IRQ Not Less Or Equal.

Autor: _THX. <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 26 Nov 2011 - 09:10:06 MET

Pojechałem w trybie awaryjnym online ESETem, znalazł z 5 trojanów,

Kryptik.VZJ trojan
Sirefef.DM trojan
Adware.SiteVacuum application
Sirefef.DD trojan
Spy.Delf.FKVGBMP

zdezynfekował, system ruszył (choć jeszcze są pewne kłopoty).
Potem jeszcze online Nortonem.
Co ciekawe, "coś" uszkodziło Security Essentials, musiałem zdeinstalować i
zainstalować na nowo (SE może nie jest najbardziej skutecznym antyvirem, ale
za to wydaje się najlżejszy dla systemu).
To jednak SE przyblokował działanie szkodliwego programu (wyskoczył komunikat
ostrzegawczy, kliknąłem nie/zablokuj, po kliknięciu porgram sam się wykasował)
Teraz zainstalowany na nowo SE znalazł jeszcze znów: Sirefef.p oraz
Patchload.O
Zabawa jeszcze zapewne trochę potrwa.