BSOD: IRQ Not Less Or Equal.

Autor: _THX. <j666.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 08:38:31 MET

No trafiło na mnie:
Przy restarcie pojawił się błękitek z jakże niemiłym komunikatem:

'A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage
to your computer.
IRQ Not Less Or Equal'.

W trybie awaryjnym komputer startuje bez przeszkód, ale ile razy próbuję do
normalnego (nawet wyłączając DMA itp.), to znów ten BSOD.

Ten restart to zrobiłem po zablokowaniu przez Security Essentials pewnego
podejrzanego (malware? wirus?) programu, ale żeby ten program aż BSOD
powodował?
Szperałem w sieci co do tego 'IRQL__Not_Less_Or_Equal', bardzo różne opinie.
Np. cache na procku itp.

Mogę puścić Memtesta na noc, ale jeśli pamięć OK, to gdzie szukać przyczyny?
Urządzenia powyłączałem które się dało, to lapek, więc jakieś grafiki itp.
(gdzies-tam w sieci sugerowano zmianę sterownika itd.) wszystko zintegrowane.

Jakieś pomysły?
Głownie: czy to błąd programowy, czy sprzetowy?
A - i jaki antywirus zapuścić najlepiej (w trybie awaryjnym), bo coś mi
sugerowało, że w pamięci operacyjnej sporo podejrzango siedzi?
THX