Re: Thunderbirda spróbowałem...

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 25 Nov 2011 - 07:50:33 MET

W dniu 24-11-2011 21:13, Radosław Sokół rzecze:

> Wystarczy w oknie wyszukiwania dać w kryteriach "Dostosuj"
> i ręcznie wpisać nazwę nagłówka "Message-ID".

Ręcznie? Idąc tym tropem to można rzec, że i supersedes ma,
bo wysyłając wiadomość możesz sobie ręcznie stosowne
pole nagłówka wpisać...

Ja mam na myśli, że jak ktoś wpisze w treści wiadomości
sznurek z msgid to po kliknięciu nań porządny czytnik
automagicznie wyszuka rzeczoną wiadomość i przejdzie
do niej.

I tak z wieloma rzeczami- obsługa niby jest, ale komuś
się nie chciało małego kawałka interfejsu do tego
spłodzić, żeby dało się tego wygodnie używać.
A potem "nie ma, bo i tak nikt tego nie używa".
A jak kurczę ma używać...

--
Dominik (& kąpany)