Re: Firefox i IE8 źle renderują strony na XP

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 21:07:51 MET

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jagsgq$ek$1@inews.gazeta.pl...

> wygląda to mniej więcej tak.
>
> Google nieprawidłowo > http://dl.dropbox.com/u/6363754/google-zle.jpg
> powinno wyglądać tak > http://dl.dropbox.com/u/6363754/google-ok.jpg
>
> Wirtualna polska nieprawidłowo >
> http://dl.dropbox.com/u/6363754/wp.pl-zle.jpg
> Wp powinna tak wyglądać > http://dl.dropbox.com/u/6363754/wp.pl-ok.jpg

Pokazywanie obrazków? Tryb autorski (kiedyś Operę niesłusznie z hukiem z
tego powodu wywaliłem, ale zaraz się przeprosiłem), javascript, java?
Antywirus/adblock, bądź też firewall nazbyt gorliwie blokujący treści?
Zwykle reklamy, ale bywa, ze pochłania też niewinne obrazki. Niedawno flash
zachował mi się podobnie do Twojego opisu, ale jednorazowo i nie wyłowiłem,
w jakich okolicznościach.
Zdarza mi się nieco podobny efekt, gdy łącza (niekoniecznie u mnie, czy sam
komputer - to i u mnie...) są mocno obciążone i długo idzie transfer. Jak
sie przeholuje z ustawieniami TCP/IP, to (jest taki jeden myk), że
połączenia są szybciej nawiązywane, ale i szybciej też kończone, niekiedy w
trakcie ciągnięcia danych (objawem takiego przeholowania może być też
nienaturalnie wysoka prędkość pokazywana w teście speedtest.net, nie zawsze,
ale i nie za rzadko, przy normalnych ustawieniach błąd pomiaru nie wystąpi)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)