Firefox i IE8 źle renderują strony na XP

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 20:18:11 MET

Trafił mi się komputer z XP w którym Firefox i IE8 źle wyświetlają strony.
Dodam, że odinstalowywałem całą przeglądarkę łącznie z cache i profilami,
uruchamiałem CCleaner i Cleanafterme. Wyrzucałem też ręcznie wszystkie
foldery odnośnie plików tymczasowych. Robiłem reset ustawień IE i nic to nie
daje.
Najśmieszniejsze jest to, że w nowo utworzonym koncie użytkownika strony
wyświetlają się prawidłowo.

wygląda to mniej więcej tak.

Google nieprawidłowo > http://dl.dropbox.com/u/6363754/google-zle.jpg
powinno wyglądać tak > http://dl.dropbox.com/u/6363754/google-ok.jpg

Wirtualna polska nieprawidłowo >
http://dl.dropbox.com/u/6363754/wp.pl-zle.jpg
Wp powinna tak wyglądać > http://dl.dropbox.com/u/6363754/wp.pl-ok.jpg

Nigdy jeszcze wcześniej nie miałem problemów z tym aby przeglądarki
wyświetlały coś nieprawidłowo jednocześnie i dotyczyło to głównie braku teł
na większości stron. Chrome jako jedyne wyświetla na tym komputerze
prawidłowo wszystkie strony z tłami. Najczęściej dotyczy to braku tła w
stronach ale nie tylko bo np. Skype nie wyświetla niektórych napisów a
instalator Adobe Flash zamiast czerwony jest cały biały.
O dziwo inne konto użytkownika nie ma tych problemów. Jak zmusić pracę na
tym koncie do normalności ?