Re: Firefox i IE8 źle renderują strony na XP

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2011 - 21:38:32 MET

Użytkownik "Araneus Diadematus" <warchlak@chlewik.pl> napisał w wiadomości
news:4ecc0119$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pokazywanie obrazków? Tryb autorski (kiedyś Operę niesłusznie z hukiem z
> tego powodu wywaliłem, ale zaraz się przeprosiłem), javascript, java?
> Antywirus/adblock, bądź też firewall nazbyt gorliwie blokujący treści?

nie ma adblocka, antywirus to Comodo ale bez firewalla, to samo dzieje się
bez antywirusa, wcześniej było AVG ale strasznie zamulało więc wyleciało z
hukiem być może coś namieszało ale nie widzę żadnych wpisów w rejestrze. Log
z Hijackthis jest pusty. Dodam, że wystarczy zalogować się na inne konto na
tym samym systemie i wszystkie elementy stron wyświetlają się prawidłowo.
Prawdopodobnie coś zostało wcześniej skasowane ale tylko to co było w
katalogu tego użytkownika bo inaczej na wszyskich kontach te elementy by się
nie wyświetlały.
Mogę też dodać, że kursor nie jest pionową kreską tylko prostokątem co też
jest dla mnie denerwujące, ktoś namieszał i nigdzie nie wiadomo gdzie to
zmienić.

Dorzucę jeszcze > Nasza klasa źle :
http://dl.dropbox.com/u/6363754/nk-zle.jpg
prawidłowo powinno być : http://dl.dropbox.com/u/6363754/nk-ok.jpg