Re: Samsung netbuk: wywalić PARTYCJĘ ODZYSKIWANIA

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sun 20 Nov 2011 - 01:20:52 MET

W dniu 20 listopada 00:22, Adrian L pisze:

> Jak to sformatowałeś i rozszerzyłęś o ten obszar partycję systemową?
> Trochę nie rozumiem.

Sorry, ale akurat tego nie pamiętam i jak pisałem to właśnie miałem
chwilę zwątpienia, ale to nieistotne. Nieistotne jest przecież, czy
rozszerzysz partycję o obszar nieprzydzielony, czy rozszerzysz o obszar
zajęty przez partycję - pewnie to pierwsze :)

Kliknąłem na partycję systemową i wybrałem opcję Rozszerz wolumin.
Wybrałem cały dostępny obszar i poszło.

> Też nie bardzo kumam jak. Proszę wyjaśnij.

To tylko moje przypuszczenie, że da się samemu zrobić partycję recovery,
taką z czyściutkim samym systemem.

Dla mnie to nieistotne. Nawet jak robię reinstalację, powiedzmy, raz na
kwartał, to bez różnicy czy idzie z CD czy HDD. No Ty masz sprzęt bez
napędu, to i może faktycznie jest wygodniej. Chociaż ja i tez bym nie
robił takiej partycji. Lubie jak mam wszystko nieprzymusowe i czyste :)
Nawet ta systemowa 100MB siódemkowa mnie irytuje :)

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."