Re: Samsung netbuk: wywalić PARTYCJĘ ODZYSKIWANIA

Autor: Adrian L <trzytrzytrzy_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Nov 2011 - 00:22:25 MET

On Nov 19, 11:26 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> Pewno ze wystartuje. Zawsze wywalam te recovery bo sama myśl że tam jest
> mnie drażni :) Włąśnie kilka dni temu to zrobiłem w Samsungu i
> specjalnie już po zainstalowaniu (z płyty) systemu. Wszedłem do
> windosowskiego Zarządzanie komputerem/Zarządzania dyskami i skasowałem
> partycję, utworzyłem, sformatowałem i powiększyłem o ten obszar partycję
> systemową.

Jak to sformatowałeś i rozszerzyłęś o ten obszar partycję systemową?
Trochę nie rozumiem. Jak sformatowałeś to masz dodatkową partycję
20GB na początku dysku - ale jak możesz o nią powiększyć partycję
SYSTEM (a może C: z folderem Windows)? Proszę wyjaśnij.

> A jak już bym ją chciał, to sam bym założył (bo chyba się da),
> czyściutka i moją :P

Też nie bardzo kumam jak. Proszę wyjaśnij. Ja myślę, żeby może zrobić
kopię partycji C: przy pomocy "EASEUS Partition Master" - akurat 20GB
spokojnie wystarczy na to wszystko co się znajduje na C:
Tak więc wtedy efektywnie znajdą się dwie partycje z folderami
Windows, właściwie to można by ustawić żeby domyślna była ta na
początku dysku, ta skopiowana. Tylko czy to zadziała kiedy partycja
SYSTEM znajdzie się jako druga od początku dysku? Jak tam pozmieniać
wtedy wpisy w BCD? Trochę się nie znam na BCD bo dotychczas używałem
tylko XP... Tak więc proszę o całkiem elementarną poradę, thankx!