xp mode

Autor: asad10 <asad10USUN_at_USUNgazeta.pl>
Data: Sun 20 Nov 2011 - 10:44:30 MET

System Windows 7 pro x64.
Jakiœ rok temu zainstalowałem Maszynę Wirtualnš i XP Mode. Wszystko
hulało. Dostępne były dyski (jako sieciowe), schowek, USB itd.
Od pewnego czasu zniknęły narzędzia integracji, co utrudnia korzystanie.
Próby zainstalowania narzędzi integracji kończš się niepowodzeniem. Niby
instaluje.... w pewnym momencie następuje 'akcja powrót' i można
kreatora tylko zamknšć.
Zainstalowanie kolejnej (równoległej) maszyny wirtualnej niczego nie
poprawia.
Nie mogę znaleœć sposobu na odinstalowanie maszyny wirtualnej.

Co robię żle?
Pozdrawiam, Andrzej Sadowski