Re: Samsung netbuk: wywalić PARTYCJĘ ODZYSKIWANIA

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 19 Nov 2011 - 23:26:28 MET

W dniu 19 listopada 22:47, Adrian L pisze:

> Jej... co to za pytanie? To jest normalny, mechaniczny HDD, a nie SSD,
> więc wiadomo od zawsze, że dane znajdujące się na początku dysku
> (najbardziej na brzegu talerzy) odczytują się najszybciej (największa
> prdkość liniowa przy tej samej prędkości kątowej).
>
> A zresztą, załóżmy, że nie chcę przesuwać partycji SYSTEM i C: ale
> chcę i tak wywalić partycję odzyskiwania i stworzyć tam partycję na
> dane - czy tak system zastartuje?

Pewno ze wystartuje. Zawsze wywalam te recovery bo sama myśl że tam jest
mnie drażni :) Włąśnie kilka dni temu to zrobiłem w Samsungu i
specjalnie już po zainstalowaniu (z płyty) systemu. Wszedłem do
windosowskiego Zarządzanie komputerem/Zarządzania dyskami i skasowałem
partycję, utworzyłem, sformatowałem i powiększyłem o ten obszar partycję
systemową.

A jak już bym ją chciał, to sam bym założył (bo chyba się da),
czyściutka i moją :P

--
Pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."